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Keplerstraße 17
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Deutschland
Raum: 6.053
Blessing, G. und Kühnl, C. (2020), “Customer-Experience im Internet der Dinge’”, Marketing Review St. Gallen (1), p. 30-37.
Blessing, G. und Natter M. (2019), “Do mystery Shoppers Really Predict Customer Satisfaction and Sales Performance?”, Journal of Retailing, 95(3), p. 47-62.
- Goethe Universität Frankfurt, 2015 – 2017: Marketing II (Übung)
- Goethe Universität Frankfurt,, 2015 – 2016: Betreuung von Bachelor-, Master- und Seminararbeiten
- Frankfurt School of Finance, 2017 – 2018: Service Marketing (Vorlesung)
Studium
Dez. 2013 – Okt. 2018
Goethe Universität Frankfurt
Advanced Studies in Marketing. Dr. rer.pol.
Okt. 1977 – Juni 1983
Universität Mannheim (WH)
Diplom-Kaufmann
Professional experience
April 2019 – Febr. 2021
ESB Business School, Hochschule Reutlingen
Research Fellow
May 2015 – April 2018
Goethe University Frankfurt
Research assistant
May 1999 – June 2013
Deutsche Telekom AG
Senior positions in marketing and sales
Sept. 1997 – April 1999
Motorola Betriebsfunk GmbH, Motorola Ltd.
Managing director, director of distribution
Oct. 1987 – March 1997
Robert Bosch GmbH
Senior Positions in management and sales
Deutsch, Englisch, Französisch, Spanisch
Musik und Klavierspiel, Sport, Frankreich und die USA, Politik, Freunde und Familie